Vrátenie a reklamácia tovaru
Ako môžem reklamovať tovar?
- Nahláste reklamáciu online – na stránke Kontakt dole zvoľte v kontaktnom formulári možnosť Reklamácia tovaru. Uveďte číslo objednávky / faktúry a popíšte závadu. Reklamáciu môžete nahlásiť aj e-mailom na info@projektory-lampy.sk.
- Počkajte na e-mail – obratom od nás dostanete správu s podrobnými inštrukciami a priloženým reklamačným formulárom. Reklamačný formulár si prípadne môžete stiahnuť aj tu vo formáte Word alebo pdf.
- Zabaľte tovar – tak, aby sa nepoškodil počas prepravy. Do balíka priložte vytlačený vyplnený reklamačný formulár, prípadne kópiu faktúry.
- Odošlite zásielku na adresu Politických vězňů 1597/19, Praha 1, 110 00 - stačí bežná prepravná spoločnosť (bez nadštandardného poistenia alebo iných prémiových služieb).
- Vyhodnotenie – reklamáciu riešime čo najrýchlejšie, spravidla do niekoľkých dní, najneskôr však do 30 dní od prevzatia. O priebehu vás budeme priebežne informovať e-mailom.
Ako môžem odstúpiť od kúpnej zmluvy?
- Pri nákupoch na diaľku spotrebiteľ môže odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar prosíme vracajte v zodpovedajúcom stave. Ak by niesol známky opotrebovania, môže to ovplyvniť výšku vrátenej sumy.
- Ak je to možné, vráťte tovar v pôvodnom obale. Lampu vrátane originálnej krabice vložte ešte do prepravnej krabice, aby nedošlo k poškodeniu tovaru alebo originálneho obalu počas prepravy.
- Do balíka nezabudnite priložiť aj vyplnený formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy (stiahnite si ho tu vo formáte Word alebo pdf), alebo aspoň kópiu faktúry, aby sme zásielku mohli identifikovať.
- Peniaze vraciame čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od prijatia zásielky s vráteným tovarom.
- Ak chcete vrátiť lampu z dôvodu, že nefunguje, kontaktujte nás prosím najskôr a pokúsime sa to vyriešiť.
Osobné odovzdanie na výdajni
Tovar, ktorý chcete reklamovať alebo vrátiť, je možné aj osobne odovzdať na našej výdajni:
Web Retail s.r.o. Politických vězňů 1597/19, Praha 1, 110 00
Osobné odovzdanie je možné v pracovné dni 9:00–16:00. Telefón: 725 595 999 (po–pia 8–16)
Často kladené otázky
Musím mať originálny obal?
Ak tovar vraciate v rámci reklamácie, originálne balenie nie je nutné. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy prosíme, ak je to možné, o vrátenie v pôvodnom obale. V každom prípade musí byť tovar bezpečne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Dostanem spätný štítok na zaslanie tovaru?
Ak ide o odstúpenie od kúpnej zmluvy, štítok neposkytujeme. Pri reklamácii tovaru ho na vyžiadanie zabezpečíme.
Kedy a ako dostanem peniaze späť pri odstúpení od kúpnej zmluvy?
Prijatý tovar skontrolujeme a potom najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru peniaze vrátime. Platbu vraciame rovnakou metódou, akou sme ju prijali.
Môžem vrátiť lampu, ktorú som krátko vyskúšal?
Áno, do 14 dní od prevzatia tovaru je možné vrátiť aj lampu, ktorá bola vyskúšaná. V prípade, že bude javiť známky opotrebovania, bude suma primerane znížená.
Ako zistím stav vybavenia?
Informácie o priebehu vybavovania zasielame e-mailom. Môžete sa tiež obrátiť na zákaznícku podporu e-mailom info@projektory-lampy.sk alebo telefonicky tel: 02 2102 8512 (po-pia 8-16).
Doručili sme vám poškodený tovar, alebo ste dostali iný, než ste objednali?
Ospravedlňujeme sa za komplikácie – postaráme sa, aby všetko bolo rýchlo napravené. Kontaktujte nás prosím čo najskôr telefonicky alebo e-mailom a spoločne nájdeme riešenie.
Ako vymeniť lampu v projektore?
Postup krok za krokom nájdete v návode k vášmu projektoru alebo sa môžete inšpirovať naším všeobecným návodom na výmenu lampy.
Nejde mi lampa, čo mám robiť?
- Skontrolujte lampu, či nie je zjavne poškodená, napríklad začmudené sklo, odtrhnutý drôtik vo výbojke, prasklina a podobne.
- Skontrolujte, či sú konektory lampy pevne pripojené a nie sú poškodené. Skontrolujte dotiahnutie skrutiek lampového modulu, či lampa v projektore správne sedí na svojom mieste.
- Je správne uzavretý revízny otvor na výmenu lampy? Je dôležité poklop nielen zatvoriť, ale aj zašróbovať, pretože v skrutke je pri niektorých modeloch projektorov poistka, ktorá bráni rozsvieteniu projektora, ak nie je skrutka dostatočne utiahnutá a hrozilo by tak vypadnutie lampy.
- Resetujte počítadlo lampy podľa manuálu k vášmu projektoru alebo sa inšpirujte naším návodom.
- Ak je to možné, otestujte lampu v inom projektore alebo váš projektor s inou lampou. Môžete tak zistiť či vylúčiť poruchu projektora.
- Ak problém pretrváva, napíšte nám prosím e-mailom s popisom problému. Radi vám poradíme a pomôžeme s ďalším postupom.
Poradňa
Pomôžem vám vybrať
správnu lampu
nebojte sa ma na čokoľvek opýtať

zákaznický servis
(po-pia 8-16)
Ak už viete o lampách všetko potrebné, stačí vybrať si tú správnu
Bleskurýchly sprievodca lampami
Nájdi lampu na 2 kliknutia